Alla inlägg den 16 januari 2019

Av madibasshiraz - 16 januari 2019 21:56

Idag har jag vatt i tränat! Japp, you heard me! Hittat ett lagomt ställe för mig att träna på. Onsdagar 18.00, core-pass var fjärde Yoga. Japp, det här har jag lovat mig. Måstemåste hålla detta!

Jobbet är kul. Svinkul! Har ett stort projekt på G som är så spännande.
Köra löner på fredag ( och Lö+Sö), sen marsch pannkaka mot årsbokslut. Kul! Känner mig supertaggad på nya jobbet! Tack livet!

Shira, vilade idag. Var o pysslade om henne imorse innan jobb. Hon blir fft så paffnär jag dyker upp så dax. Älskade trollunge.
Imorgon skall rida ut om vädret tillåter, annars trimmar vi på banan. Sen kommer tandläkaren. Hoppas allt ser lika bra ut imorgon som det brukar göra.

Har semester imorgon. Skönt. Balans är A och O.

Löjligt fin vy från jobbet härom kvällen!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards