Alla inlägg den 29 januari 2019

Av madibasshiraz - 29 januari 2019 23:18

Swisch *ljudet av 9 dagar som passerar*

Jobb, rörelse, mysighelg med N, vardag, snökaos, inställd premiär och sjukdom. Kort uppdatering sen sist!

Shira gick 3 pass förr veckan, varav 1 uppsuttet. Godkänt betyg för en tokig vecka. Önskar att det fanns mer tid. Men just nu är läget så här. Acceptera eller förändra. Jag har valt att jobba på accepten. Det kommer ta tid. Under snöperioden här framöver kommer 3 pass i veckan vara godkänt, 4-5 bra och 6-7 över förväntan.

Galna jobb veckor väntar tsm med snö och vinterperiod i Skåneland. Känns värdelöst, men kanske ändå en bra kombination. Många hästar har en lugnare vintertid. Vi sållar oss till mängden. #intalarmigsjälv

Första steget till WE blev inställt pga snökaos. VÄRDELÖST! Nu får vi vänta fram till mars. Men tiden flyger ju, så snart är vi där!

Nu sova, har en elak förkylning / flunsa i kroppen som jag måste vila bort. Har för mkt skoj planerat, vill inte vara sjuk framöver.

Btw, red Shiar idag! Älskade häst, du är mitt liv! Ren lycka susar genom kroppen när det är bara du o jag. #varärvårgård

Min Magiska! Precis som matte långt ifrån sina forna kroppsform o glans. Men i själen mår vi bättre än på lääääänge. Kroppen kommer med tiden!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards