Alla inlägg den 1 juni 2011

Av madibasshiraz - 1 juni 2011 19:41

Fick finaste starten på långledigheten med min goaste Prinsessa idag! Tog ut henne för en ordentlig ryckt och mysstund utan för sommarhagen, med bästa musiken i öronen och strålande solsken! Nu är det toklätt att vara lycklig =) Massa lata dagar framför mig, hoppas på att förväntningarna inför ledigheten håller och att det blir sådär bra som jag önskar mig! I'm in iaf, I'm ALL in =P


 


Bästa låten just nu Resten av ditt liv - Timbuktu! Tänk så bra den passar in på alla appaddeödlor, puckofejs o fuckfejses man har stött på genom åren!!! Var bara tvugnen att dela med mig av delar av denna sjukt braiga texten! Håll tillgodo:


Har tänkt på dig länge, verkligen tänkt...
Hur jag skall få dig att förstå hur det känns? Hur jag skall närma mig detta,

våga berätta?  Släppa, få hjärtat å lätta...
Rädd att jag kanske hade läst dig fel, kan jag säga nu med säkerhet
att min första instinkt var korrekt!
Nu vill jag utrycka det i klartext:
Du är helt klar en mycket speciell, universum är vigt åt dig själv...
Djupaste platsen mörkaste delen av min själ vill jag berätta det här:

Jag hoppas, jag drömmer att marken du går på går sönder vad som än händer.

Jag hoppas att ditt vin blir till vatten, blixtar prickar dig!

Hälsa till satan, Vi hörs =)

Jag hoppas att olika olyckor händer...
Du vet vad jag känner, jag vet att du hör!!!

Jag hoppas Du får leva med dig resten av ditt liv,

Att du lever med det i all evig tid...


Vill hellre genomleva nittionio jävla vintrar, att rulla naken över krossat glas,

äta fimpar än att nånsin igen känna dina vibbar!
Du ljög fan bättre än delfinerna simmar.
Huvudperson i mina sämsta minnen...

Du spela mina närver ut tills dom brast,
en cancer i röven vart jag än satt...
Denna här belöningen blir ditt tack!
Hoppas att din utförsåkning går snabbt, att dom skriver idiot i ditt pass,
att du i ditt nästa liv blir en mask!
Fan vad jag behövde få detta här sagt, blir två ton lättare än vad jag vart =)

Jag hoppas, jag drömmer att marken du går på, går sönder
Vad som än händer.

Jag hoppas att ditt vin blir till vatten, blixtar prickar dig!

Hälsa till satan, Vi hörs =)

Jag hoppas att olika olyckor händer...
Du vet vad jag känner, jag vet att du hör!!!

Jag hoppas Du får leva med dig resten av ditt liv,

Att du lever med det i all evig tid...


Ovido - Quiz & Flashcards