Alla inlägg under augusti 2013

Av madibasshiraz - 25 augusti 2013 10:23


...efter en lång tids kämpande är det så över. Min älskade lilla hårtuss har fightats färdigt och jag står inför det svåraste och hårdaste farvälet jag någonsin stått inför...


I 8 år har vi delat allt. I 8 år han han funnits vid min sida och imorgon är allt över ;(

Imorgon somnar mitt älskade allt in och lämnar mig, och många andra, i en värld som aldrig mer blir sig lik. En värld utan en bästa vän, i en värld utan han som får mig att vara mig, han lämnar mig i en värld som jag inte vet hur jag ska leva i utan han vid min sida.


I 8 år han vi kämpat oss igenom diverse svårigheter, tagit oss igenom tragedier och hårda tider. I 8 år har han varit mitt stöd genom allt livet kastat på mig, i 8 år har han varit den som fått mig vilja stiga upp ur sängen även om allt verkat nattsvart. Han har varit och ÄR mitt allt.


I 8 år har vi skrattat, hittat på hyss, busat myst och spenderat vardagen tillsammans. I 8år han har fått varje dag att bli lite bättre, fått mig att le och fått mig att känna mig hel!


Hur säger man då farväl till det som gör en till en? Hur säger man farväl det det som gör livet värt o leva? Hur säger man farväl till den största delen av sig själv?


Paniken stiger i hela kroppen, en sista dag tillsammans och jag känner mig förkrossad. Ett liv utan honom, ett liv utan han vid min sida... NEJ JAG VIILL INTE!!!

Jag vill somna med honom vid min sida, somna till hans tunga andetag, vakna och se honom ligga utsräckt i sin säng och känna hur ett leende sprider sig genom hela ansiktet på mig.

JAG VILL INTE VARA UTAN HONOM.


Han lämnar oss för att komma till en bättre plats, men han lämnar mig på ett sämre ställe. Han lämnar mig o tar en del av mig med sig... Jag blir aldrig mer den jag än gång var, jag blir aldrig mer hel...



For all those times you stood by me. For all the truth that you made me see.
For all the joy you brought to my life. For all the wrong that you made right.
For every dream you made come true. For all the love I found in you.
I'll be forever thankful, baby!
You're the one who held up me Never let me fall,
You're the one who saw me through, through it all...

You were my strength when I was weak, You were my voice when I couldn't speak.
You were my eyes when I couldn't see, You saw the best there was in me!
Lifted me up when I couldn't reach,  You gave me faith 'cause you believed...
I'm everything I am Because you loved me.

You gave me wings and made me fly!
You touched my hand, I could touch the sky..
I lost my faith, you gave it back to me, You said no star was out of reach!
You stood by me and I stood tall, I had your love, I had it all.
I'm grateful for each day you gave me!
Maybe I don't know that much but I know this much is true:
I was blessed because I was loved by you

You were my strength when I was weak, You were my voice when I couldn't speak.
You were my eyes when I couldn't see, You saw the best there was in me!
Lifted me up when I couldn't reach,  You gave me faith 'cause you believed...
I'm everything I am Because you loved me.

You were always there for me, the tender wind that carried me.
A light in the dark shining your love into my life.
You've been my inspiration!
Through the lies you were the truth.
My world is a better place because of you

You were my strength when I was weak, You were my voice when I couldn't speak.
You were my eyes when I couldn't see, You saw the best there was in me!
Lifted me up when I couldn't reach,  You gave me faith 'cause you believed...
I'm everything I am Because you loved me.

I'm everything I am because you loved me!

 

           

     

Ovido - Quiz & Flashcards