Alla inlägg under januari 2016

Av madibasshiraz - 29 januari 2016 22:02

Nothing more to add!

Av madibasshiraz - 23 januari 2016 09:44


Magisk morgon i stallet idag.

Efter en jobbig vecka känns det skönt att snart få lite svar och att få lägga upp en plan för hur vi går vidare! Röntgen om bara några dagar nu, känns skönt! Vilka svar det än blir ska det bli skönt att iaf ha några svar/besked!

Med Shira har det gått bra. De dagar jag ridit ge hon varit finfin! Endag lekte vi med bommar o det tar sig, även i galoppen *tummen upp*

Nu frukost o sen vila, sova o ladda!

Jag sa ju det: MAGISK MORGON

Löjligt fint!

Mood of this week!

Av madibasshiraz - 19 januari 2016 22:02


Vila vila vila! Sovit bort ännu en dag.
Va hos Shira imorse, hon är en sån mystjej just nu! Gos Fia <3
Åkte hem, pratade en lång stund med en fin människa, ännu en sån med hjärtat på rätt ställe. Tack Fina du för NI finns!
Sov, åkte till Shira igen o sen vila, vila, vila!
Skitdag mao... Riktig tråkig skitdag.

Har däremot kommit en bra bit på vägen i min "diagnos". Google diagnostiserat mig själv ;) Ska ta upp det med min läkare i nästa vecka. Hoppas på bra resultat på nästa veckas röntgen o att vi sen kan jobba vidare mot en friskare Mig!

Shira har fått vila tyvärr, men imorgon ska hon få springa på lina! Oh Yes!

Världens finaste tjej!

Av madibasshiraz - 18 januari 2016 19:21


Måndagen leverade bättre än helgen! Topp :)
Eller nja, vaknade me skallebank, men dagen repade på sig fint efter lite piller, vila och lång skön tur i skogen med T!
Framåt eftermiddagen va jag tom taggad för ett pass i ridhuset med Shira!
Hon är fin nu, löjligt fin med tanke på omständigheterna! Får vi vara fortsätta såhär är det inga problem inför debuten i Hässleholm! Där gör vi års,- och MSVdebut!
Det är det som får mig att kämpa på just nu, att jag måste hitta tillbaka till DET!
Hon är min stjärna! She keeps me moving...




På tur med vår lilla gangster <3



Äntligen tillbaka i sadeln,
på riktigt !

Av madibasshiraz - 17 januari 2016 16:25


Tack för du finns älskade häst!

Mitt hjärta!

Av madibasshiraz - 17 januari 2016 10:11


Sundaymode @väktarevägens soffa

it will pass

Av madibasshiraz - 16 januari 2016 19:46


Ingen ridning, alldeles för kallt + att det är en dålig dag igen... Sovit i princip hela dagen :(
Fixade Shira i morse sen buns hem o vilade, tog in henne igen vid 2 snåret o passade då på att rasta Tino på A3fältet i förhoppning att rensa skallen på huduvärk o trötthet! Funkade en liten stund, men fick sova lång eftermiddagsnap när vi kom hem!

Sov sova sova!

Imorgon är en ny dag! Lets hope att det blir en better one :)

Mysig tur med lilla Voffs <3

Av madibasshiraz - 16 januari 2016 13:27

<3

Ovido - Quiz & Flashcards