Direktlänk till inlägg 13 maj 2011

Buses and trains

Av madibasshiraz - 13 maj 2011 11:58


Vilken vecka!!! Är sååå glad att det är fredag idag, Fröken är ordentligt trött och ser framemot kvällens soffhäng =) Tidiga mornar och sena kvällar i kombination med intensiva dagar däremellan tröttar ut Fröken C! Men inte för jag klagar, nixpix för det har varit en riktigt bra vecka! Bästiskvällar med Elin (& Micke såklart) o Johanna, fina mysstunder med Shirizen & eLioT och roliga/spännande dagar på jobbet så vad med kan man begära egentligen!?


    Kanske varit lite för lite Shiriz tid denna veckan om man nu ska vara lite neggo, men vilodagar är nyttiga för oss dem också! Ikväll blir det däremot en ofrivillig (från min sida) vilokväll för oss… Jag har så in i helskottas jäkla ont i mina ben, så jag tror faktiskt helt ärligt att jag inte reder ut att rida eller ens åka häst ikväll =( Hoppas på att de har bättrat på sig tills imorgon så det hinns med en uteritt innan Arkelstorp och schlagerkvällen hos Elin & Micke! Sen är det ju bäst att låta benen vila oxå så att de är redo för vår hopptränings-debut på måndag! Ska bli så jäkla spännande och roligt! Så kul och inspirerande att stå uppstallad på ett ställe som Wä Lyckor, där det finns gott om engagerade ägare och ryttare som ordnar dit sina favorit tränare vilket ger möjlighet till olika utmanande träningstillfällen för oss andra oxå!!! Det ger hur som helst mig o min Bäbis fantastika möjligheter att utvecklas och utbildas helt i rätt riktning! Me like Wä Lyckor ALOT =P


              

Love is You & Me! Love is Us!


...undra om jag känner mig så otippat lugn och så, konstigt nog, tillfreds med den senaste tidens beslut för att (1) jag innerst inne nog vet att detta var det rätta beslutet att ta eller om det är för att (2) jag samtidigt känner att det inte alls innebär slutet av storyn eller för att (3) det verkar innebära en start på ngt nytt?!?!... Hmmm, tåls att fundera på =) Fast inte idag och inte nu, för nu är det helg på G!!!

   Helgen inleds med att bege mig upp till Kärleken min för lite kvalitetsmys (träffade ju inte henne på heeela dan igår) och därefter ska jag som sagt raka vägen hem o crascha i soffan! Tänkte dagen till ära se en Fredagen den 13:e film, har ju några kvar att se i den "serien" av uppföljare! Blir att gå upp tidigt imorgon oxå för att hinna med Shira på förmiddan innan jag sen ska hem till Mor & Far och hälsa på Lillebrors nya jaktkompis och mitt nya uppfostringsprojekt Klas


  

Välkommen hem KlasseBus, du är efterlängtad!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madibasshiraz - 29 januari 2019 23:18


Swisch *ljudet av 9 dagar som passerar*Jobb, rörelse, mysighelg med N, vardag, snökaos, inställd premiär och sjukdom. Kort uppdatering sen sist!Shira gick 3 pass förr veckan, varav 1 uppsuttet. Godkänt betyg för en tokig vecka. Önskar att det fanns m...

Av madibasshiraz - 20 januari 2019 19:56


Söndag. I did it! Planen höll, o nu är min rumpa placerad i soffan. Maten i ugnen o N väljer söndagsförmiddagen! Så miljoner mkt bättre känsla i kroppen idag! Caroline vs dumma tankar 1-0! Kalaset igår va så mysigt! Tack! OH yes! Nu växlar vi u...

Av madibasshiraz - 19 januari 2019 15:14

Faaaaaaan! Jobbet var krångligt, tredje gången jag kör lön varav andra helt solo. Massa nytt inom julledigt o massa tjafs. Blääää. Men det som är mest Blääää är att det egentligen inte alls är Blääää. Egentligen är det tjohooo! Jag tycker det är SV...

Av madibasshiraz - 19 januari 2019 06:17


Lördag. 06.08. Strax påväg till jobbet. Mmm, så är det. Så kommer det vara en tid framöver. Men så får det va. Allt har sin tid. Sina perioder. Livet. Shira va hos tandläkaren i torsdags. Allt såg fint ut! Skönt! Däremot har hon börjat gnaga på ...

Av madibasshiraz - 16 januari 2019 21:56


Idag har jag vatt i tränat! Japp, you heard me! Hittat ett lagomt ställe för mig att träna på. Onsdagar 18.00, core-pass var fjärde Yoga. Japp, det här har jag lovat mig. Måstemåste hålla detta! Jobbet är kul. Svinkul! Har ett stort projekt på G s...

Presentation


Caroline [hjärta] Shira

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards