Alla inlägg den 24 juli 2011

Av madibasshiraz - 24 juli 2011 23:40


Innan Ni dömer mig:

Ta på dig mina skor och gå samma gator som jag gått.

Bearbeta förlusten av älskade jag förlorat, orka med alla känslor

och alla händelser som jag erfarit...

Snubbla på alla stenar som jag snubblade på o res dig alltid upp igen.

Gå precis samma liv som jag gjorde!

Efter allt detta kan Ni döma mig eller mitt liv...

(Kloka ord lånade direkt från Fröken Jönsson!)


~~~~~~~~~~~~~~~


Nästintill färdig packat, det sista får vänta tills imorgon för nu tänkte jag mysa ner i soffan till ännu en bra thriller på Tv:n!!!

   Men sen imorgon... Imorgon kl 09,00 reser jag och bästa vännen Elin till Stockholm för en liten minisemester och framför allt ett besök till Allsång på Skansen med finaste MumsMums (!). Ser så framemot vårt lilla äventyr!

  Inleder alltså min sista(!) semestervecka med några dagar i huvudstaden, sen kommer jag hem för att njuta av mina sista dagar i "frihet" med mina pälsklingar innan det ska börja räknas siffror igen =S Typiskt lixom, jag som precis vant mig vid att ha semester o lata mig/hitta på hyss hela dagarna ;o)

   Hur som helst, det här blir säkert en kanonvecka det oxå!


Har ridit Shira ett par dagar nu och HON ÄR FANTASTISK! Sommarlov var nog precis exakt vad hon behövde! Idag var hon minst sagt en pärla i skogen! Hon och lilla Noppan jobbade på jättefint och powerwalkade  självmant hela Ali Johansson-rundan! Ca 1timmes skrittpromenad! Duktigaste flickorna jag o lillasyster har!!!

   Ny "playdate" med Noppan & Melle på torsdag eller fredag, då ska vi ut o klättra och bygga lite rygg,-och rumpmuskler på våra Sessor! Sen hoppas jag att jag kan "trimma" lite på banan till helgen! Saknar att dressyra med min blivade Grand Prix-pownie!

   Lite tråkigt att lämna Shira och eLioT igen, känns som det inte alls blivit så mkt ridnig och kvalitetstid med dem som jag önskat under semestern.... men efter Sthlm ska jag minsann hålla mig hemma enda tills nästa sommar!!! Hatar att vara ifrån mina hjärtan...


 


____________________


Knew the signs, 

Wasn't right, 
I was stupid for a while!

Gabrielle - Out of Reach

Av madibasshiraz - 24 juli 2011 13:35



You make my dreams come true <3  

 
Ovido - Quiz & Flashcards