Alla inlägg den 8 september 2010

Av madibasshiraz - 8 september 2010 16:01


Känns som allt rusar förbi i 190knyck... har svårt att hinna med känns det som. Jobbveckorna flyger förbi som en enda lång sammanhängande dag, och helgerna passerar innan man ens hunnit reagra på att de är fredagkväll... Det är helt enkelt galna veckor som passerar just nu! Men jag ska inte klaga, älskar livet igen och stormtrivs med mina hjärtan Shira och eLiOt! Å när man har BFFisar som Johanna och Elin är det lätt att vakna med ett leende, riktiga vänner är verkligen GULD värda o mina BFFisar toppar ligan!!!  


Med Shira är det relativt lungt nu... Hon har åkt på en inflamation i benet, så just nu går hon med ett högerbakben som, utan attt överdriva, är galet svullet!!! Men Mr Björn har skrivit ut meducin till henne och den i kombination med daglig motion ska nog få bukt på vilken inflamation som helst! Hon är ju en kämpe min lilla bäbis! Däremot har det konstaterats att den ädla lilla Prinsessa som togs hem från Visingsö har trollats bort till en stabil tonårsflicka som biffat på sig riktigt jäkla rejält! Men det klär henne det oxå ;o) Å ska jag vara ärlig, så är det här mer min typ av häst! Afrodite är ju inte den ädlaste av modeller som finns, o som alla vet är ju Afrodite mitt ideal o min utan tvekan aboslut största kärlek här i livet!!!


  

Afrodite


Förövrigt lever Shira livet i hagen och igår bjöd hon Matte på ytterliggare en showuppvisning! Hon har verkligen övat hårt på sin lettiska dans, som nu mera sitter som en smäck, och ser om möjligt ännu sötare ut! Favoriten i hagen är utan tvekan fullblodsstoet Noppan (No Play) och Shira gör allt för att Madam Noppan ska leka, men serru det är inte det lättaste! Men Shira ger sig inte förrän hela hagen är igång och busar! Så kul att de går i en sån stor hage att de verkligen kan stäcka ut i galoppen och busa av sig ordentligt!


Livet utan bil fortätter att suga fett, rent ut... Hatar att vara beroende av andra, och hatar när andra ska ha bök och krångel med att kånka runder på lilla mig =/ Men imorgon kan vi hoppas att vi löst hela bilproblemet! Ska titta på en röd V70 -01, en riktig tjejcar, som jag hoppas kommer att passa mig perfa! Bara o hålla tummen!


Cause I can catch the moon, when you're around!
And I dont even care about the clouds...
I knew at once what love can do, the world just turned beacuse of you!
Hey, isn't this something?!
To know that forever is here to stay.
The dreams that I've been chasing, has finally come true.
It´s you. Oh baby, its you.

 

  




Ovido - Quiz & Flashcards