Direktlänk till inlägg 16 februari 2011

My mind is telling my heart... that this has to end!

Av madibasshiraz - 16 februari 2011 11:27


"Life will take you places, to some you'll want to return

 - others, you'll wish to forget.

Life will introduce you to people, some you'll like

- only a few will stay a lifetime.

And there will be days when you'll stumble and fall

- only a few will end with you getting back up.

But every moment that ends with a single light,

remember who and what helped you get there."

 (Lånat citat från härligaste lillkusinen!)

 



              

Bilder från dagen då Shira o Jag skapade våra första underbara minnen tillsammans...

Ser framemot en framtid med 1000tals av underbara dagar som den!

 



...men... PAUS, STOPP, TIME OUT, vad som helst bara jag får en chans att hitta ro snart igen. Finner ingen ro ngnstans... På jobbet längtar jag efter att få gå hem, hemma längtar jag upp till mitt hjärta Shirizen, men inte ens hos henne finner jag ro nu för tiden... försöker sova men alla tankar som snurrar i min söta lilla skalle håller mig vaken =(

   Otäckt, läskigt och skrämmande hur allt kan vändas upp o ner på en minut eller två. Hur det ena kan leda till det andra, och hur, hur saker o ting alltid tycks ta slut att för fort och försvinna innan man hinner reagera... Men det är väl som Storasyster sa, att det gäller att njuta när det väl flyter på och vi har huvudet ovanför vattenytan för snart får vi kämpa igen! Hon visste inte hur rätt hon hade =(

   Sen är det ju en jävla "otur" oxå att Fröken Fransson aldrig aldrig aldrig någonsin lär sig heller?! Man kan ju tycka jag borde lärt mig mina läxor ordentlig vid det här laget... men nehepp, tydligen inte ;o) Bomschackalack, o vips så är tankarna där o snurrar igen! Det va kanske inte MaH's tentor det va fel på efterallt =P bara hopplösa lilla jag som envist vägrar lära mig och inse saker och ting...


"Can´t believe what I put myself through... Just to be around you."


Ja PISSONSDAG, det är precis vad det är! Är en himskans tur att det brukar vara långt långt lååångt mellan sånna här skitdagar! O sen är det en jäkla tur att jag har min älskade eLiOt som försöker pigga upp Matte så gott han kan! Sitter just nu med största delen ur han leksakslåda brevid mig ;o) Kommer med den ena leksaken efter den andra och hoppas att det ska göra Matte glad igen =P Han är det bästa som går på 4 små tassar, finns ingen som min egna lilla drake =P


  


Släcker ner datorn, blåser ut alla ljus o kryper ner under täcker och hoppas att imorgon blir en mkt bättre dag! Men det blir det säkert, nu när man rensat hjärnan o hjärtat lite! Om inget annat så får jag väl se till att det blir en bra dag, för så här kan vi inte ha det!!! Nix, det har jag ju lovat mig själv dyrt o heligt för längesen! Ser hur som helst framemot helgen och att få träffa och spendera tid med de som betyder mest för mig =P 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madibasshiraz - 29 januari 2019 23:18


Swisch *ljudet av 9 dagar som passerar*Jobb, rörelse, mysighelg med N, vardag, snökaos, inställd premiär och sjukdom. Kort uppdatering sen sist!Shira gick 3 pass förr veckan, varav 1 uppsuttet. Godkänt betyg för en tokig vecka. Önskar att det fanns m...

Av madibasshiraz - 20 januari 2019 19:56


Söndag. I did it! Planen höll, o nu är min rumpa placerad i soffan. Maten i ugnen o N väljer söndagsförmiddagen! Så miljoner mkt bättre känsla i kroppen idag! Caroline vs dumma tankar 1-0! Kalaset igår va så mysigt! Tack! OH yes! Nu växlar vi u...

Av madibasshiraz - 19 januari 2019 15:14

Faaaaaaan! Jobbet var krångligt, tredje gången jag kör lön varav andra helt solo. Massa nytt inom julledigt o massa tjafs. Blääää. Men det som är mest Blääää är att det egentligen inte alls är Blääää. Egentligen är det tjohooo! Jag tycker det är SV...

Av madibasshiraz - 19 januari 2019 06:17


Lördag. 06.08. Strax påväg till jobbet. Mmm, så är det. Så kommer det vara en tid framöver. Men så får det va. Allt har sin tid. Sina perioder. Livet. Shira va hos tandläkaren i torsdags. Allt såg fint ut! Skönt! Däremot har hon börjat gnaga på ...

Av madibasshiraz - 16 januari 2019 21:56


Idag har jag vatt i tränat! Japp, you heard me! Hittat ett lagomt ställe för mig att träna på. Onsdagar 18.00, core-pass var fjärde Yoga. Japp, det här har jag lovat mig. Måstemåste hålla detta! Jobbet är kul. Svinkul! Har ett stort projekt på G s...

Ovido - Quiz & Flashcards