Direktlänk till inlägg 24 februari 2012

Önskelista[läs MUST haves!]

Av madibasshiraz - 24 februari 2012 11:29


Så... då har Shira lagt till två ny HWtäcken på önskelistan!

   Igår kom vi fram till i att vi är i akut behov att svett/stalltäcke! Hennes Amigo 150g innetäcke har blivit för varmt för min lilla Diamant (och eftersom hon klär av sig själv när hon tycker det bilr för varmt, vågar jag INTE ha det på henne i boxen!)... Å Amigo Jersyet sitter på knas efter en natt på Shira + att hon får skrav av det, inte bra inte bra =(

Sen är det inte kul[läs:jag vägrar] att ställa in henne i boxen efter ett dressyrarpass lite halvsvettig/eftersvettig "naken" nu de närmaste veckorna, fortfarande lite väl kallt för det =S

Så hem o började google lite nya HW täcken! Hittade på studs detta:

"Rambo Helix är en nyhet från Horseware, täcket som fungerar lika bra som stalltäcke som svettäcke.

Tyget har en avancerad sammansättning som är anpassad för att ta bort fukt från hästen

och snabbt fördela den över en stor yta där fukten kommer att torka mycket snabbare än med något annat svett-täcke,

vilket hjälper till att hålla hästen torr och bekväm.

Rambo Helix svett/stall täcke! Åh, det är ju som gjort för oss! Vill ha, vill ha, VILL HAAAA !!!



Sen har vi önskan om ett 100grams ute täcke oxå... Shira är ju ganksa "varmblodig" av sig o behöver inte så där värst mkt täcke för att hålla värmen uppe! Så ett 100grams är ett MÅSTE i garderoben! Lutar åt att det blir detta, ett Amigo med liners, fast då med 100g som "start":

   Electric blue hette färgen! Ja, allt klär en skönhet!


Mmm, räknade lite på det och med Lindas fina rabatt hos strombergs så kan detta nog ta mig tusan ingå i sponsoravtalet som skrev för ngn vecka sedan! Matte kan tävla i sina gamla vita ridbyxor o med gamla hjälmen ett tag till, huvudsaken är ju att Shira har nya finfina täcken =) Right?!


Everthing I do, I do it for You =P

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madibasshiraz - 29 januari 2019 23:18


Swisch *ljudet av 9 dagar som passerar*Jobb, rörelse, mysighelg med N, vardag, snökaos, inställd premiär och sjukdom. Kort uppdatering sen sist!Shira gick 3 pass förr veckan, varav 1 uppsuttet. Godkänt betyg för en tokig vecka. Önskar att det fanns m...

Av madibasshiraz - 20 januari 2019 19:56


Söndag. I did it! Planen höll, o nu är min rumpa placerad i soffan. Maten i ugnen o N väljer söndagsförmiddagen! Så miljoner mkt bättre känsla i kroppen idag! Caroline vs dumma tankar 1-0! Kalaset igår va så mysigt! Tack! OH yes! Nu växlar vi u...

Av madibasshiraz - 19 januari 2019 15:14

Faaaaaaan! Jobbet var krångligt, tredje gången jag kör lön varav andra helt solo. Massa nytt inom julledigt o massa tjafs. Blääää. Men det som är mest Blääää är att det egentligen inte alls är Blääää. Egentligen är det tjohooo! Jag tycker det är SV...

Av madibasshiraz - 19 januari 2019 06:17


Lördag. 06.08. Strax påväg till jobbet. Mmm, så är det. Så kommer det vara en tid framöver. Men så får det va. Allt har sin tid. Sina perioder. Livet. Shira va hos tandläkaren i torsdags. Allt såg fint ut! Skönt! Däremot har hon börjat gnaga på ...

Av madibasshiraz - 16 januari 2019 21:56


Idag har jag vatt i tränat! Japp, you heard me! Hittat ett lagomt ställe för mig att träna på. Onsdagar 18.00, core-pass var fjärde Yoga. Japp, det här har jag lovat mig. Måstemåste hålla detta! Jobbet är kul. Svinkul! Har ett stort projekt på G s...

Ovido - Quiz & Flashcards