Direktlänk till inlägg 28 januari 2015

Drömmar, förhoppningar och rimliga mål inf Sösdala

Av madibasshiraz - 28 januari 2015 08:15

   

DRÖMMEN är ju såklart att äntligen plocka hem en tvåfärgad rosett! Självklart!

Att höra orden:

"Segrare i klassen är Caroline Fransson & Madibas Shiraz på xx%. Shiraz är född 2007 och ägs av ryttarinnan!"

Det är väl allas förhoppning när man lastar in Ponnyn o far mot tävling, right!? =P


Nåja, tillbaka till verklighten, förhoppningen är att jag lyckas med framridningen och därmed oxå programmen väl inne på banan.

För att nå dit måste jag fokusera från första stund, tänka igenom min framridning och vara konsekvent! Kräva fokus o att hon lyssnar på mig! Jag vill värma upp som jag gör när jag tränar själv och sedan rida som att Fru Tränare stod i mitten o trimma oss! Japp, that is a perfekt kombo!!!

Förhoppningen är att jag rider fram så väl att vi entrar banan med tankarna:

Jepp! We can do detta tsm ❤️


Rimliga mål för Sösdala rent % mässigt är att rida runt 62-65% i Lb1an. Det är första gången vi rider det programmet, men nja... Vi borde vara säkra på denna nivån nu!

Vad gäller LA är målet 60%, vilka vi tyvärr inte uppnått ännu, så 60%+ där och jag SKA vara nöjd!


Så summanav kardemumman:

Jag drömmer(självklart) om en gul&blå rosett, men det viktigaste är att känslan är där och att jag & Magiskan har en sådan där latjolajbans tävlingsdag tsm och gör vad vi kan för att visa upp oss från vår alldra bästa sida ❤️

Då, och först då, bör vi landa på godkända % i båda klasserna och Fröknarna kan åka hem med ett leende på läpparna!




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madibasshiraz - 29 januari 2019 23:18


Swisch *ljudet av 9 dagar som passerar*Jobb, rörelse, mysighelg med N, vardag, snökaos, inställd premiär och sjukdom. Kort uppdatering sen sist!Shira gick 3 pass förr veckan, varav 1 uppsuttet. Godkänt betyg för en tokig vecka. Önskar att det fanns m...

Av madibasshiraz - 20 januari 2019 19:56


Söndag. I did it! Planen höll, o nu är min rumpa placerad i soffan. Maten i ugnen o N väljer söndagsförmiddagen! Så miljoner mkt bättre känsla i kroppen idag! Caroline vs dumma tankar 1-0! Kalaset igår va så mysigt! Tack! OH yes! Nu växlar vi u...

Av madibasshiraz - 19 januari 2019 15:14

Faaaaaaan! Jobbet var krångligt, tredje gången jag kör lön varav andra helt solo. Massa nytt inom julledigt o massa tjafs. Blääää. Men det som är mest Blääää är att det egentligen inte alls är Blääää. Egentligen är det tjohooo! Jag tycker det är SV...

Av madibasshiraz - 19 januari 2019 06:17


Lördag. 06.08. Strax påväg till jobbet. Mmm, så är det. Så kommer det vara en tid framöver. Men så får det va. Allt har sin tid. Sina perioder. Livet. Shira va hos tandläkaren i torsdags. Allt såg fint ut! Skönt! Däremot har hon börjat gnaga på ...

Av madibasshiraz - 16 januari 2019 21:56


Idag har jag vatt i tränat! Japp, you heard me! Hittat ett lagomt ställe för mig att träna på. Onsdagar 18.00, core-pass var fjärde Yoga. Japp, det här har jag lovat mig. Måstemåste hålla detta! Jobbet är kul. Svinkul! Har ett stort projekt på G s...

Ovido - Quiz & Flashcards