Alla inlägg den 19 mars 2016

Av madibasshiraz - 19 mars 2016 20:35

Jepp, You heard me !!!

Idag har vi dansat tsm igen, jag o min finaste Magiska! Inget avancerat, tänk Er skoldisko i 2:an, vaggandes från sida till sida o kände man sig riktig modig slog man till med en snurr mellan vaggen ;)
I mitt o Shiras fall innebar dagens pass: uppvärmning, lite skänkelvikning, öppna, fram,- och bakdelsvänding och GALOPPA!
Det sistnämnda blev lite för mkt för Magiskan som fullständigt freakade ut i glädjefnatt! Kul så jävla kul :)
Efter vi fått ordning på torpet gungade vi fram i galopp i ridhuset, varv efter varv... MAGI <3
30 min red vi(utöver uppvärmning).
Efteråt skrittade vi ut en liten sväng! Nöjda, glada, toklyckligs med lite frustrerade båda två....Vi har en lång väg tillbax, men det gäller o lägga frustrationen åt sidan o bara blicka framåt o se möjligheterna i detta! Fru tränare är med i matchen igen, M rastar Magidkan i skogen och jag har en plan för dressyren! Oh, nu ska vi bara hejda oss och skynda långsamt men DET ÄR SÅ JÄÄÄÄÄVLA KUL ATT VARA TILLBAKA I SADELN IGEN :P

Tillbaka i sadeln!!!
Nya stövlar o nya byxor *love tjem*

Efter dans kommer mys <3

Ovido - Quiz & Flashcards