Alla inlägg den 7 januari 2019

Av madibasshiraz - 7 januari 2019 20:03

19:52. Ridit, myst med Shira, lagat mat ätit och nu soffmys! Det är bra tempo det!

Första dagen efter jullovet idag. Mkt att ta igen o komma ikapp med. Men den ska nog gå det med! Nya rollen på jobbet är krävande,det ska jag inte sticka under stolen. Men när man har mått så dåligt pga sitt arbete tidigare är det ljuvligt att älska att gå till jobbet. Då gör det lixom inget att man får lite magknip ibland av nervositet och prestationsångest. Det kommer passera o kvar blir ett jobb jag älskar o faktiskt känner för!
Så glad för att jag vågade lämna mitt förra jobb och chansa på detta. Vilken resa det varit o vilken väg jag har framför mig!

Shira gick på banan i dag oxå. Inte lika wow som igår, men tillräckligt för att vara nöjd o glad. Det är en lång väg vi har framför oss, så det är bara att tuffa på.
Imorgon blir det lösgörande på lina!

Nu ska jag fokusera på filmen o mina pojkar. Over and out.

Lunchpromenad

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards