Direktlänk till inlägg 3 maj 2011

Extra-allt-tisdag!

Av madibasshiraz - 3 maj 2011 21:55


Kvällsmat (eller nja macka o O'boy) framför tv:n och fullkomligt urusla Desperate Housewife's! Vilken skitserie, usch o bläää! Men den som väntar på ngt gott... imorgon vankas det ju onsdagsmys med Greys o Off the Map! Love Love Love!


Hade en mer eller mindre Crap!-dag på jobbet =( Men nja, det rättade till sig ordentligt framåt em/kvällen och dagen avslutades på bästa tänkbara sätt och blidde en Toppen!-kväll! Kvällen erbjöd kvalitets tid med Kärleken min och en racerrunda i skogen med Linda och hennes vita fina springare Chocco! Satan i gatan vad han kan galoppa den "lilla"  kusen, Shiriz sprang så fort hon kunde och ändå bara fullständigt försvann Chocco iväg från oss! Vilken kille! 

   Somnar som en lycklig hästtös idag med, och det tackar jag Kärleken o de bästaste stallvännerna på Wä Lyckor för! Love that place <3


Ingen få mig att le som hon! 


   För övrigt var Shira inte så kul att rida idag heller =( Hon tjaffsar på tok för mkt i munnen, men vi har en teori om att det är tandbyte på G igen... Har tagit bort nosgrimman på tränset vilken gav lite bättre resultat, testar dock remontgrimman på henne imorgon. Håll tummen för att det fungerar bättre, för nu är min drömtös en mindre mardröm att rida =S Tur att det bara är en fas, och att vi kommer att ta oss ut detta oxå! Det bästa med henne är att även om hon är en liten mardörm att rida, är det ändå en dröm att spendera tid på hennes rygg! Oavsett dagsform är hon min Princess!


   Nu väntar en låååång o varm dusch och sen ska Fröken göra en ordentlig craschlandning i sängen... Varenda muskel i kroppen är trött efter dagens aktiviteter =P


Onsdagsbusmys med bästaste vovven väntar imorgon.

My sweatheart!



________________________________

If You'll see a wonder of a fairytell,

You can take the future even if You'll fail...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madibasshiraz - 29 januari 2019 23:18


Swisch *ljudet av 9 dagar som passerar*Jobb, rörelse, mysighelg med N, vardag, snökaos, inställd premiär och sjukdom. Kort uppdatering sen sist!Shira gick 3 pass förr veckan, varav 1 uppsuttet. Godkänt betyg för en tokig vecka. Önskar att det fanns m...

Av madibasshiraz - 20 januari 2019 19:56


Söndag. I did it! Planen höll, o nu är min rumpa placerad i soffan. Maten i ugnen o N väljer söndagsförmiddagen! Så miljoner mkt bättre känsla i kroppen idag! Caroline vs dumma tankar 1-0! Kalaset igår va så mysigt! Tack! OH yes! Nu växlar vi u...

Av madibasshiraz - 19 januari 2019 15:14

Faaaaaaan! Jobbet var krångligt, tredje gången jag kör lön varav andra helt solo. Massa nytt inom julledigt o massa tjafs. Blääää. Men det som är mest Blääää är att det egentligen inte alls är Blääää. Egentligen är det tjohooo! Jag tycker det är SV...

Av madibasshiraz - 19 januari 2019 06:17


Lördag. 06.08. Strax påväg till jobbet. Mmm, så är det. Så kommer det vara en tid framöver. Men så får det va. Allt har sin tid. Sina perioder. Livet. Shira va hos tandläkaren i torsdags. Allt såg fint ut! Skönt! Däremot har hon börjat gnaga på ...

Av madibasshiraz - 16 januari 2019 21:56


Idag har jag vatt i tränat! Japp, you heard me! Hittat ett lagomt ställe för mig att träna på. Onsdagar 18.00, core-pass var fjärde Yoga. Japp, det här har jag lovat mig. Måstemåste hålla detta! Jobbet är kul. Svinkul! Har ett stort projekt på G s...

Ovido - Quiz & Flashcards