Direktlänk till inlägg 26 juni 2011

Midsommar 2011, what a weekend!

Av madibasshiraz - 26 juni 2011 21:28


Då var Midsommar över för denna gången! Inledde helgen med lite mys hos mor och far!  Uppe med tuppen på midsaommarafton för att fixa björkris till min krans och björker till att "pynta" Klockarevägen med! Så pappsen och jag lastade våra vovvar i Jeepen och bagav oss till skoggs! Mysig förmidda med världens bästa pappa!

   Firade sedan midsommaraftonen med BFF hos Veronika och Sebban! Blev en kanonkväll! Elin lämnade oss på partajet kl 15,00 och 24timmar senare hämtar hon mig! Det är ett gott tecken på att Fröken C hade en dunder kväll!

   God mat, lekar, lite snapsfusk med Bengtsson och ännu mer god mat, poolparty för att tillsist powernapa på soffan en kwat innan det blev efterfest i källaren med diverse tragg och snacksintag innan vi sen kröp ner undertäcket och fick somna till Jojjos version av Coconut Three =P Vilket härligt gäng de är!!!! En riktigt bra kväll, peppad inför sommaren, semestern och vad som komma skall!

   I lördags planerade jag o Elin vår 3dgrs Stockholmsvisit, sen hade jag kvalitetsmys med min eLioT hela kvällen!!! Idag har jag tagit igen förlorad sömn, fixat med Shiras 2 nya träns och bjudit in mig själv på midda hos Johanna & Dennis och flickorna <3 Bästa familjen!


Finns inget som kvalitetsmys med honom...  


Bara 2 veckor kvar på jobbet innan det är semester! Ska bli så skönt! Massa roligt inbokat så det känns som om veckorna bara kommer att swicha förbi, men det gör inget... Inte så länge det inte går fortare än att jag hinner med att njuta av alltihopans! I år blir det Falsterbo, Ullared med mammsen, weekend med barnen (lillasyster och Oliver) i Ölljsö, Stockholm (allsången med min MumsMums) med Elin och så hoppas jag på en och annan grillkväll/vinkväll! Utöver detta ska ju Shira sättas igång igen och trimmas till den blivande dressyrstjärna hon är! Hoppas på att vi ska hinna med att debutera på dressyrbanan innan jul i år!


Men som sagt, först 2 jobbeveckor kvar inkl. halvårsbokslutet att ta sig igenom =( Menmen, 9dagar går fort... dessutom så har jag ju en del spännande/roliga saker inplanerat under dessa dagar oxå... Så det säger säkert bara swich precis som vanligt sen är det SEMESTERDAX även för mig !!!


Nu söndagsmys i soffan enstund till innan Mr John o jag har en dejt inplanerad!


__________________

Tror jag hittat rätt nu!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madibasshiraz - 29 januari 2019 23:18


Swisch *ljudet av 9 dagar som passerar*Jobb, rörelse, mysighelg med N, vardag, snökaos, inställd premiär och sjukdom. Kort uppdatering sen sist!Shira gick 3 pass förr veckan, varav 1 uppsuttet. Godkänt betyg för en tokig vecka. Önskar att det fanns m...

Av madibasshiraz - 20 januari 2019 19:56


Söndag. I did it! Planen höll, o nu är min rumpa placerad i soffan. Maten i ugnen o N väljer söndagsförmiddagen! Så miljoner mkt bättre känsla i kroppen idag! Caroline vs dumma tankar 1-0! Kalaset igår va så mysigt! Tack! OH yes! Nu växlar vi u...

Av madibasshiraz - 19 januari 2019 15:14

Faaaaaaan! Jobbet var krångligt, tredje gången jag kör lön varav andra helt solo. Massa nytt inom julledigt o massa tjafs. Blääää. Men det som är mest Blääää är att det egentligen inte alls är Blääää. Egentligen är det tjohooo! Jag tycker det är SV...

Av madibasshiraz - 19 januari 2019 06:17


Lördag. 06.08. Strax påväg till jobbet. Mmm, så är det. Så kommer det vara en tid framöver. Men så får det va. Allt har sin tid. Sina perioder. Livet. Shira va hos tandläkaren i torsdags. Allt såg fint ut! Skönt! Däremot har hon börjat gnaga på ...

Av madibasshiraz - 16 januari 2019 21:56


Idag har jag vatt i tränat! Japp, you heard me! Hittat ett lagomt ställe för mig att träna på. Onsdagar 18.00, core-pass var fjärde Yoga. Japp, det här har jag lovat mig. Måstemåste hålla detta! Jobbet är kul. Svinkul! Har ett stort projekt på G s...

Ovido - Quiz & Flashcards