Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av madibasshiraz - 6 oktober 2011 21:12


Torsdag!!! Bästa dan på hela veckan! Spenderat den med bästa lillkusinen i stallet =)

Ridit LillSessan, mockat o fixat stallet o traggat massa massa skit! En kanonbra kväll! Lyllos mig som har en familj som min <3

Å helgen ser ut att bli kanonski! Imorgon HÄMTAR JAG NYKELN TILL HUSET, på lördag o söndag ska jag fixa i huset o, håll i hatten nu, senare på lördagskvällen blir det fest och Fröken Fransson ska ut o busa på stan! Kors i taket!

   Ser framemot lördagens utflyttningsfest baota jätte mkt! Blir riktig tjejkväll med massa tragg o hyss! 


Kvällen ridpass med Shira var miljoner gånger bättre än det förra! Hon va mjuk o fin, ville inte pressa henne för mkt utan vi tog bara ett litet lätt joggingpass i ridhuset! Lämnade ridhuset nöjda o glada idag, båda två!

   LillKusinen filmade, o ja... lite nöjd är jag över hur det ser ut! Har aldrig sett mig o Shira in action tidigare! Nyttigt, och det såg bättre ut än jag tänkt mig *stolt*.

Imorgon blir det ridhuset igen är det tänkt! Hoppas att komma till lite mer ridning då och fortsätta med förhållningsövningarna.... Mkt övergångar skritt/trav, trav/halt. En ordentlig utmaning =) But, I love it!


I love her <<3

      

Ovido - Quiz & Flashcards