Alla inlägg den 14 november 2011

Av madibasshiraz - 14 november 2011 16:42


FB o internet i all ära, I love it den mesta av tiden, men man[läs jag] får reda på så mkt som man egentligen inte bör/vill/behöver veta... för sitt eget lilla bästa lixom=) Är man dessutom född men en liten[läs STOR] elakartad dektektivgen, kan man dessutom få PÅTOK för mkt info än vad som är hälsosamt...

Alkolås på telefonen för att undvika fyllesamtal/sms?! Nej, jag är i ett mer akut behov av dektektivlås till min hjärna =)

   Toppa sedan detta informationsflöde med en hjärna vars analyskapacitet är något helt ut över det vanliga! Jepp, då får ni en Caroline hjärna i totalt kaos =S

   Så/men ja, jag erkänner det är mer än lite småknepigt, men framför allt HELPUCKAT, att vara

"svart,- avundsjuk" o arg/irriterad på en människa jag inte känner o över en situation som mest troligen bara existerar i min hjärna… *suck*

   Mest irriterande är, om nu sanningen ska fram, att det inte spelar den minsta ynka lilla mini roll hurvida det är som jag tror eller ej! För den där drömmen jag har, kommer jag ändå aldrig lyckas förverkliga… *dubbelsuck*                     

Ibland, eller nja faktiskt endast i det här sammanhanget, blir jag sådär väldans trött på min överanalyserande hjärna o på att vara så himmla typsikt Carolineig =P

   Hjärntransplantation?!  JAAA TACK =)


Jaja, övning ger färdighet… jag har så många gånger tänkt/velat säga precis som det är, fast Fröken C fegar alltid ur! Men se det som ett löfte, för en dag ska jag minsann bli stark/modig nog att säga ett par väl valda sanningens ord =)

   Fram till dess (lutar åt att det blir någongång kring år 20neverever) rymmer jag upp till hon som betyder allra mest o försvinner in i dressyrens magiska värld! Trimning i ridhuset på schemat! Love Love Love!


 

Av madibasshiraz - 14 november 2011 10:12

 

We don't need to rush this,
Let's just take it slow!
Just a kiss on your lips in the moonlight,
Just a touch of the fire burnin' so bright!
No, I don't wanna mess this thing up,
No, I don't wanna push too far.
Just a shot in the dark,

that you just might be the one I've been waiting for my whole life!
So, baby I'm alright with just a kiss good night!
I know that if we give this a little time...
It'll only bring us closer to the love we wanna find!

 

 

    

Ny spännande årstid på ingång o nya spännande äventyr ;)

Kan det vara ännu en kick-ass vinter på G mån tro?!

Ovido - Quiz & Flashcards