Alla inlägg den 12 november 2011

Av madibasshiraz - 12 november 2011 20:34


Kanske dax med en uppdatering på husfronten =)

   Det går sakta men säkert framåt! Nästa stora projekt är badrummet, men det får vänta till min långa julledighet! Badkaret ska ut och väggarna ska målas, nytt handfat o lite nya skåp ska in... Två nya tvättkorgar o lite nytt lulllull =) Läntar redan som en tok tills jag får sätta tänderna i det projektet!


Sovrummet tar form, men det går lååångsamt! Kan inte bestämma mig hur jag vill ha det! Men nu tror jag att jag är något på spåret iaf! Vi får väl se hur det slutar där inne!

Kök o vardagsrum är i sort sätt klart! Nytt köksbord + stolar inväntas, men annars känner jag mig nöjd! Är dock inte de senaste bilderna på v-rummet som kommer upp idag, men det är mest bara lite prytlar som bytt plats!


Så ja, här kommer some pictures på kök o v-rum för alla Nicke Nyfnikar! Bilder på s-rum o badrum kommer när det är fixplax färdigt där oxå =)


 Så här såg v-rummet ut innan Fröken Cacca flytta in!


Efter (eller nja, mitt imellan kanske jag ska säga):

       

 

     



 The Kök, innan Jag debuterade som tapetserare!


 Så här myspys blev det...Tadaaa!


Kaklet i mitt lilla mini kök före / efter:

            


Trivs som fisken i vattnet! Stormtrivs i huset, älskar närheten till Shira o Mr eLiOt är piggare/gladare/busigare än på väldigt länge! Äntligen har vi hittat hem! Det här är definitivt början på ngt helt nytt! Så just bring it, Fröken lämnar allt gammalt behind o tar nya modiga steg framåt mot nya spännade tider!

Av madibasshiraz - 12 november 2011 19:58

  "The only way her heart will mend,

is when she learns to love again!"

Hon gör mig lyckligare än någonsin förr <3



Oförglömliga ögonblick med min finaste Prinssessa idag! Vi begav oss ut på en skogspromenad 07,45.

Första natten denna vintern med -grader o frosten hade fortfarande övertaget och dimman låg tät över kalhyggena när vi begav oss ut! På hemvägen hade solen hunnit stiga och vi möttes av den här vyn, vi var som omringade av en sagovärld! Livet med Shira gör mig till den absolut lyckligaste mig jag någonsin varit! Det är lätt att känna sig lyckligast i heeela världen, när man har en tjej som hon!




Ovido - Quiz & Flashcards