Alla inlägg den 31 mars 2012

Av madibasshiraz - 31 mars 2012 07:21


Morgonstund har guld i mund!

   Väckt Kärleken, pysslat om benet o henne, släppt ut o fodrat, mockat o tjattrat med Malin! Mmm, en kanonstart på vad jag tror kan bli en riktigt bra lördag!


Snart styr jag vovlon mot Hammar o mina söstaste systerdöttrar! Jag o eLioT ska babysitta medans MammaJohanna så väl förtjänt skämmer bort sig hos frissan! Bus med eLiOt, chokladbollar-bak, div. hyss och hamburgarfest står på schemat! Först ett pitt-stopp på Maxi för lite frallor o GODIS! MUMSFILIBABBS!


   Vad resten av helgen har att erbjuda återstår o se! En sak är säker iaf, massa tid ska spenderas med min allra största Kärlek här i livet! Kan verkligen inte begära mer av livet, har ju redan fått det absolut bästatste det har att erbjuda:


   

My alldeles egna dream come true!


Hade btw världens bästaste dröm i natt! Det sista jag kollade på innan jag somande igår va den nyanlända veterinärfakturan sen förra torsdagen =S [Nu kan man ju lätt dra slutsatsen att det va en mardröm, vilket det borde va... För SATAN vilken räkning jag fick! Men så länge det går till "lagningen" av Kärleken Min betalar jag meeeer äm gärna!]

Hur som, det var det ingen mardröm för jag vaknade med ett stort leende på läpparna för jag drömde nämnligen att Mr Veterinär ringde mig o bad 1 000 gånger om ursäkt men det verkade som han blandat ihop Shiras röntgenbilder med en annan häst och att Shira är frisk igen! Ingen rehab, ingen konvelescens o INGEN OPERATION!!!

Så det va bara för mig att att skutta upp på ryggen o fortsätta träningen mot tävlingsdebuten!   Åh, lyckliga lyckligaste jag =)


Så nu sitter jag här o bara väntar på att Mr. Veterinär ska ringa o drömmen slå in! Hoppet är ju det sista som överger en, right =P


Hihih, nåväl! Nu MOT HAMMAR!



    

Ovido - Quiz & Flashcards