Alla inlägg den 7 september 2011

Av madibasshiraz - 7 september 2011 18:13


Sjukstuga på Karlavägen =S Usch o fy.... Tycker själv att det är sketa baota mkt synd om mig och absolut TOKHATAR att vara sjuk =( Ja ni hör ju, Stackars Stackars mig =P Meducin efterlyses!


Det blev ingen ridning i måndags (så ja, veckan började med att veckaplaneringen sket sig!!!), missförstånd med täckesbytet så när jag kom upp till stallet va min lilla Ängel alldeles tokblöt =( Så jag ryktade av henne och gav henne extra mkt gott hö ist att tugga sig varm på! Tror nog Shira uppskattade det bättre än ett dressyrpass i ridhuset =) 

Va ute på uteritt med Linda & Ghana och Johanna & Brynhild igår. Gick sådär på det stora hela, hon va helt galet "på". Inte van att behöva "tagga ner" henne, brukar få peppa och  tagga upp henne ist... Men detta är betydligt bättre! Ska bara lära mig o hitta nya knappar för att få det att funka i skogen oxå! 

Fick jobba på ordentligt igår för att få någonsomhelst kontakt med henne. Men det gick bättre o bättre och tillslut va det samma gamla fina BäbisBus o jag som va ute travade! Känns i låren idag kan jag säga, rör mig som en tant på 80+, inte speciellt atraktivt direkt =P  Menmen, träningverk is a good thing för det innebär att jag gjorde ngn nytta med låren och sitsen igår iag!

Idag skulle vi ridit dressyr, men det orkar jag verkligen inte... Gick hem tidigt från jobbet och nu är jag tooookdeckat i soffan... Inväntar friskare tider!


   Har ju inte tid att ligga sjuk, måste träna Shira och grejja med flytten! Så jag har bestämt mig för att jag bara ska vara sjuk ikväll! Imorgon när jag vaknar är jag Fröken Frisk igen! Jepp, så får det bli! Så nu ska jag tända alla ljusen här hemma, göra en stooor kopp varm O'boy o gosa ner mig i soffan, knapra Panodil Zapp o bli frisk! 

   

_______________

I'll just miss You,

thats all!

Ovido - Quiz & Flashcards