Alla inlägg den 19 september 2011

Av madibasshiraz - 19 september 2011 20:18


Oh, Crap! Måndagens mys PW med Linda & Ghana fick ställas in per omgående =( Tog nämligen in 1st Fröken Pluffsig från hagen idag... Hon va ganska ordentligt svullen "bakom" ganaschen... Itzak va oxå lite små svullen här o där, så vi ringde Mr Veterinär för att kolla läget! Men det va inget farlig, någon körtel som krånglade men det skulle fixa sig av sigt sjävt o de skulle snart bli pigga små Änglar igen <3

   Så jag myste extra länge i stallgången med henne ist, fixade manen, ryktade tills hon blänkte som bara hon kan igen o sen puss på mulen och Natti Natti! 

   Åker för säkerhetskull upp till henne imorgon innan jobbet och kollar så att allt är OK med Fisen min... för vad vore jag utan min Kärlek?!


   Nu väntar måndagsmys i soffan med efterlängtad sällskap! Har lyxat till det med chips & dippa o så finns det ganska mkt gottis kvar sen helgen! Tänder som vanligt alla ljusen, myser ner mig under täcker o slöglor på tv:n medans jag låter tankarna flyga iväg... Bästa livet!



Jag försöker men jag förlorar varje gång,

antingen lämnar dom mig eller så lämnar jag dom.

Jag skulle förstå om du ändrade dig och vände om!

Ovido - Quiz & Flashcards