Alla inlägg den 26 december 2011

Av madibasshiraz - 26 december 2011 15:31


Jahapps, då var julledigheten över för den här gången =S Tillbaka till jobbet imorgon *suck* Känns sådär faktiskt om jag nu ska vara ärlig..hade mer än gärna vatt ledig några dagar till!

Menmen, nothing to do! Det är bara att sätta på det där leendet o tuffa vidare =)

  Julhelgen har varit bra! Nothing more nothing less... Hade en dundermysig lillejul med mina Töser som innehöll shopping, roadtripp, en massa traggandes o skrattandes + trimning i ridhuset! Julafton va myspys med julbrunch hos M&E o julfirande i Arkelstorp med familjen min... däremot så regnade julritten på julaftonsmorgon helt bort så lillejul o juldagen toppar listan av mysigast dagar denna julen!

Idag blir nog iofs inte fyskam heller... Inledde dagen med en spontantripp till Malmö o shoppade ett mer än galet efterlängat NOVAbett till Shira o nya grå/svarta stigbyglar till mig! Nu blir det någon timme i soffan innan jag avslutar hela julen 2011 med ett skogstur med Linda & GhanaPana!


   I juleklapp fick jag bl.a supermysiga myskläder av lillebror, boken Hästen i rörelse av Kusin Ola o så fick jag och Shira en HWfilt i julestrumpan! Blev så glad när jag öppna paketet att jag skrek rakt ut o fällde en liten tår! Bästa Tomten!

     

MysPys i nyaste HWfilten!


I ridväg har jag hunnit med uteritter o trimmning i ridhuset! På LilleJul va hon helt jäkla magisk att rida! Fick verkligen igenom allt som Mollis tränade oss på! GALNA tösen så fin hon va! Kan knappt vänta på vår framtid tillsammans! Hon är det bästaste jag har!

   Å just det, i onsdags fick vi leverans från England FYRA DAGAR EFTER ORDERN GJORDES!!!! Det är f-n ta mig galet bra jobbat av bästa rideaway.co.uk! Vilken kundservice! De hjälpte mig att reda ut massa med ??? angående den förra uteblivna leveransen och så ordnade de med så att våra finaste prinsessor här hemma skulle få sina täcken lagom till jul! Så 1000 TACK till dem och deras outsatandning hjälp!


 

Shira i nya Amigot! SörNöt!

Prinsesshagen, matchade HWtäcken på Prinsessa 1, 2 o 3!  


Annars har Fröken det brabrabra! Hon saknar iofs sin min o längtar ordentligt massa mkt tills torsdagkväll! 3dgr kvar! 

   Det enda orosmolnet på himmlen är att förra veckans besvikelse inte har lagt sig ännu, men den förväntar jag mig att få leva med ett bra tag till =( Schåligt som tusan bara... inget jag kan göra åt saken heller o jag har så ininordens svårt att hantera det hela... Men jag kämpar på! Skam den som ger sig!


Nu plockar jag, hur som helst, fram LaLa-kartongen, kokar upp lite glögg o förvinner långt ner under filten till Skönheten & Odjuret!


   God fortsättning till er alla

önskar jag o min finaste Prinsapojk!



_____________________

Som om sagans värld,

blivit verklighet! 
främling blivit vän, 
Vad ska hända sen? 
Ingen av dom vet...

Sagan ger oss svar!

Skönheten o odjuret



    

Skapa flashcards