Direktlänk till inlägg 26 mars 2012

Fröken Fraktur

Av madibasshiraz - 26 mars 2012 20:30


Jahapp, inte mkt att uppdatera om… Läget är oförändrat =(

   I hagen utanför fönsterna går en skadad Prinsessa… Inväntar återbesök och OP. Så snälla rara, låt denna vecka bara swischa förbi ännu fortare än det brukar! Vill bara att operationen ska vara over and done o ha henne hemma i stallet igen! Oron är TOTAL =S

 

Helgen segade sig förbi, på ett bra sätt! Inledde med att städa nya hagen o skämde bort mig själv med pizza på fredagskvällen! MUMS!

   Uppe med tuppen för att fixa Shira innan utsläppet på lördagen, sen hjälpte jag Malin med hennes unghäst Rossi! ROLIGT! En studs lek med Ebba & eLiOt sen kom lilla Mammsen på lite överrasknings IKEA-tripp! MysPys! Handla en massa småsaker som jag velat ha länge men aldrig priorterat tillräckligt högt! Men nu så är det på plats!

Söndagen började likt lördagen, fast sedan blev det EKO o diverse sjuktillbehör till kommande konvalescens inhandlades! Passade även på att ta hem plantgjord, lite påskliljor o två paket tulpaner till BARA mig =)  Fixade o trixade med blommorna o monterad upp nya köksprylarna innan Veronica o Johanna dök upp för lite söndagsmys!

Härligt att ha töserna på besök, även om bästaste TysklandsLinda saknades! Har dessutom inte träffat Johanna sen jag bytte stall, DUMT DUMT!

   Somnade iaf som en slagen hjältinna o vaknade som en liten piggelin idag om än 45 min för sent!!! Hur som, det blev en baota trevlig avslutning på en inte så baota bra vecka =S

 

Kan inte med ordbeskriva hur mkt Era tankar, kommentarer, stöd och närvaro betyder för mig! Det gör allt sååå mkt lättare!

    Tänk att det fanns så många Finingar gömda i diverse skrymslen o vrår ;)

I’m a lucky one!

 

"cause love is all that I need and i found it there in your heart!

it isn't too hard to see we're in heaven…

 Once in your life you find someone who will turn your world around,

bring you up when your're feelin' down…

Now nothing can change what you mean to me.

There's lots that i could say…

But just hold me now- 'cause our love will light the way!

 I've been waiting for so long for something to arrive, for love to come along

Now our dreams are coming true,

thru the good times and the bad…

I'll be standing there by you!"


            

 

 _______________________________________

Silence is a girls loudest cry.

You know she's really hurt

when she starts ignoring you.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madibasshiraz - 29 januari 2019 23:18


Swisch *ljudet av 9 dagar som passerar*Jobb, rörelse, mysighelg med N, vardag, snökaos, inställd premiär och sjukdom. Kort uppdatering sen sist!Shira gick 3 pass förr veckan, varav 1 uppsuttet. Godkänt betyg för en tokig vecka. Önskar att det fanns m...

Av madibasshiraz - 20 januari 2019 19:56


Söndag. I did it! Planen höll, o nu är min rumpa placerad i soffan. Maten i ugnen o N väljer söndagsförmiddagen! Så miljoner mkt bättre känsla i kroppen idag! Caroline vs dumma tankar 1-0! Kalaset igår va så mysigt! Tack! OH yes! Nu växlar vi u...

Av madibasshiraz - 19 januari 2019 15:14

Faaaaaaan! Jobbet var krångligt, tredje gången jag kör lön varav andra helt solo. Massa nytt inom julledigt o massa tjafs. Blääää. Men det som är mest Blääää är att det egentligen inte alls är Blääää. Egentligen är det tjohooo! Jag tycker det är SV...

Av madibasshiraz - 19 januari 2019 06:17


Lördag. 06.08. Strax påväg till jobbet. Mmm, så är det. Så kommer det vara en tid framöver. Men så får det va. Allt har sin tid. Sina perioder. Livet. Shira va hos tandläkaren i torsdags. Allt såg fint ut! Skönt! Däremot har hon börjat gnaga på ...

Av madibasshiraz - 16 januari 2019 21:56


Idag har jag vatt i tränat! Japp, you heard me! Hittat ett lagomt ställe för mig att träna på. Onsdagar 18.00, core-pass var fjärde Yoga. Japp, det här har jag lovat mig. Måstemåste hålla detta! Jobbet är kul. Svinkul! Har ett stort projekt på G s...

Ovido - Quiz & Flashcards