Alla inlägg den 3 april 2012

Av madibasshiraz - 3 april 2012 21:13


FAAAAAN FAAAAAAN FAAAAAN FAAAAAAN FAAAAAN FAAAAAAN FAAAAAN FAAAAAAN FAAAAAN FAAAAAAN FAAAAAN FAAAAAAN FAAAAAN FAAAAAAN FAAAAAN FAAAAAAN FAAAAAN FAAAAAAN FAAAAAN FAAAAAAN FAAAAAN FAAAAAAN FAAAAAN FAAAAAAN FAAAAAN FAAAAAAN FAAAAAN FAAAAAAN FAAAAAN FAAAAAAN FAAAAAN  ='(


Fick precis ett INTE så upplyftande samtal från Björn =( Kirurgen (Palle Brink) ville INTE ta Shiras operation stående, utan hon måste sövas =S Dessutom hade han(Palle) en bad feeling över hela grejjen... Tydligen va Shiras griffelben korta och hans första tanke var att hon var opererad tidigare =S Ev. ärr vävnad etc kunde tydligen komplicera operationen (vid stående) o Palle kunde göra ett bättre jobb om hon sövdes! FAAAN!

Kontaktade direkt Sofie(som sålde Shira till mig) ang. den ev. operationen och hon va lixom jag nästan 99% säker på att så INTE var fallet. Hon skulle dock se om hon fick tag på Shiras uppfödare! Tack snälla snälla Du, Sofie! Så håll tummen, hårt hårt hårt på att hon lyckas luska reda på ngt!


Men det är ju Just my FUCKING jävla luck ='(


Hur som, jag vet att jag MÅSTE fortsätta tänka rosa muffins och att det här SKA/MÅSTE/KOMMER gå vägen...

Å ja, jag vet att många tycker jag är en riktig jäkla tramsbytta. Å i propotion till mkt annat kanske det kan uppfattas som en piss i Nilen, MEN HON ÄR MITT ALLT! Hon är hela världen för mig, mitt alldeles egna lilla Mirakel o mitt happy ever after... My all <3

Vet att jag måste hålla humöret uppe och le o vara glad! Men ibland blir det bara för jobbigt, ibland orkar man bara inte med att hålla skenet o det där konstgjorda leendet uppe =S


Nehepp nu får det vara färdig tjatat o gnatat för idag... Tar en kik igenom alla våra bilder på alla de massavis magiska ögonblick jag o Magiskan delar... Sen kryper jag ner o försöker sova o drömma om min finaste! Sen blir det imorgon o imorgon är en ny dag! Nya tag o nya timmar att spendera tillsammans med Kärleken min <3


 

What others just read about! Älskade du, älskade VI!

____________________________

They don't how long it takes,

waiting for a love like this...

Lucky - Jasom Mraz & Colbie Caillat

Av madibasshiraz - 3 april 2012 17:00


Övertid på jobbet =S Siffrorna snurrar i skallen så Fröken Ekonom tar en välbehövd paus...! Studsar inom FB o MammaVeronica har en så klockren status så jag va bara tvungen att dela med mig här oxå:


"För att bli lycklig här i livet så

leta inte efter den du vill leva med utan den du inte kan leva utan!"

 

Jodåsåatte...ja... Hihih! det va dagens pik det ;)


En timme till här på kontoret, sen får minsann resten av bokslutsarbetet vänta tills imorgon... Jag längtar nämligen som en toooka efter henne jag inte skulle klara mig en dag utan!

Min älskade Magiska <3


  

För ett år sedan tilbringade jag dagen såhär!

Mmm, God works in mysteries ways!

För här sitter jag nu... övertid på jobbet o med en skadad ängel i hagen =(

sometimes... life just not fair , not at all!

 


Ovido - Quiz & Flashcards