Direktlänk till inlägg 28 oktober 2013

Nu är TANTEN ilsk, igen!

Av madibasshiraz - 28 oktober 2013 10:55


Mitt och ditt?!?! Hur svårt kan det vara...???

JÄVLIGT svårt för en del, tydlingen...


Igår bevisade världen för mig, för ca 151 gången, att den är FULL AV IDIOTER!


För jag tänker så här:

Om jag har en telefon som är MIN(ja min!), det är JAG som betalt för den, det är MITT namn som står på abenomanget och det är jag som haft den i dryga 2år. Den är alltså ÄGD av mig, enligt mitt tankesätt, rätta mig om jag har fel!

   Jag har under en liten strapats med mina systerdöttrar(4 och 6 år) lagt MIN telefon i MIN jackficka för jag tycker ändå någonstans att JAG SJÄLV kan få bestämma vart JAG vill ha MIN telefon... Jag ska väl ändå SJÄLV kunna ta det beslutet att inte behöva kedja fast den på min kropp utan kunna ha den där, i MIN jackficka, utan att detta på någotvis antyder att:

- här, varsågod, sno den vet’ja!

För mitt måste ju ändå få vara mitt? Eller??? Jag vet inte, jag kanske är ute o cyklar igen!?

  

Så till dig ditt jävla helvetes pucko som igår tyckte att MITT helt plötsligt skulle bli ditt och stack din äckliga lilla hand in i min jackficka för att sno min, för dig o ja resten av världen oxå, heeeeelt värdelösa telefon vill jag bara önska all evig jävla olycka som går att förmedla en annan ”männsika”!!!

Mitt är INTE ditt och den där telefonen är då sammanfattningsvis INTE din på några sätt o vis. Den tillhör, eller ja tillhörde iaf, MIG och du borde få en fet spark rakt på juvelerna så klockorna stannar för ditt vidriga beteende!


Att telefonen dessutom har ett grafiskt lösenord, som du kan se i stjärnorna efter att knäcka, och numera spärrad för all framtida användning innebär att detta var helt jävla onödigt! Kanske gav det dig en kick som heter duga och du blev lite coolare inför dina kompisar, men här kommer ett förslag:

Grow up och gör något vettigt av ditt patetiska lilla liv ist för att hänga rundor som nån halvlam wannabe-gangster!


Hade du, ditt helvetes svin, istället lite försiktigt knackat mig på axeln o bett om telefonen hade jag mer än gärna skänkt dig denna genomvärdelösa telefon strax efter jag tagit ut mitt SD kort och säkrat ALLA BILDER FRÅN MIN & HÅRTUSSENS SISTA TID TILLSAMMANS.

Men istället ligger den nu, helt garanterat, i någon soptunna någonstans och mina & eliots sista bilder tilsammans är försvunna för all evig framtid.


Så... vad lär vi oss av detta då, pucko?!

Jo, du lär dig antagligen att det är lugnt att själa... det gick ju bra den här gången och du framstod ju råhäftig inför polarna! Good for You! I’m impressed av din otroliga coolhet av att stjäla en värdelös mobil av en (hyfsat) ung tjej som gick med en liten flicka i handen. Fy fan, du är ju så cool så det saknar motstycke! You rock, Gangsta!!!

[Hoppas ni förstår min ironi här!]


Jag lärde mig eller nja, fick min tes bekräftat att: världen ÄR full av idioter! O det absolut bästa stället att spendera sin tid på är i stallet tsm med sitt Svarta Magiska Guld! Det enda hon har stulit är mitt hjärta, och det får hon behålla för all evig framtid <3


Sammanfattningsvis:

Shame on You ditt AS och en fet bakläxa till dina föräldrar som inte uppforstarat dig bättre!

Och ett tips från MIG till dig (för vi har ju tydligen den ralationen du o jag, att vi delar saker!):

GETA FUCKING JOBB, ditt luspanka jävla as och sluta försörja dig små snatteri o andra dumheter!

Men jag antar att det är så här det går när man gör Tv-kändisar o reklamnissar af ”fd”-kriminella jäklar och ger ungdommarna så finfina förebilder! Bra jobbat svenska samhället, bra jobbat!


*morr på samhället*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madibasshiraz - 29 januari 2019 23:18


Swisch *ljudet av 9 dagar som passerar*Jobb, rörelse, mysighelg med N, vardag, snökaos, inställd premiär och sjukdom. Kort uppdatering sen sist!Shira gick 3 pass förr veckan, varav 1 uppsuttet. Godkänt betyg för en tokig vecka. Önskar att det fanns m...

Av madibasshiraz - 20 januari 2019 19:56


Söndag. I did it! Planen höll, o nu är min rumpa placerad i soffan. Maten i ugnen o N väljer söndagsförmiddagen! Så miljoner mkt bättre känsla i kroppen idag! Caroline vs dumma tankar 1-0! Kalaset igår va så mysigt! Tack! OH yes! Nu växlar vi u...

Av madibasshiraz - 19 januari 2019 15:14

Faaaaaaan! Jobbet var krångligt, tredje gången jag kör lön varav andra helt solo. Massa nytt inom julledigt o massa tjafs. Blääää. Men det som är mest Blääää är att det egentligen inte alls är Blääää. Egentligen är det tjohooo! Jag tycker det är SV...

Av madibasshiraz - 19 januari 2019 06:17


Lördag. 06.08. Strax påväg till jobbet. Mmm, så är det. Så kommer det vara en tid framöver. Men så får det va. Allt har sin tid. Sina perioder. Livet. Shira va hos tandläkaren i torsdags. Allt såg fint ut! Skönt! Däremot har hon börjat gnaga på ...

Av madibasshiraz - 16 januari 2019 21:56


Idag har jag vatt i tränat! Japp, you heard me! Hittat ett lagomt ställe för mig att träna på. Onsdagar 18.00, core-pass var fjärde Yoga. Japp, det här har jag lovat mig. Måstemåste hålla detta! Jobbet är kul. Svinkul! Har ett stort projekt på G s...

Ovido - Quiz & Flashcards