Direktlänk till inlägg 16 december 2011

v.50 is äntligen over and out

Av madibasshiraz - 16 december 2011 15:20


FREDAG! Fy F-N va gott! Det här har verkligen varit en skit-piss-o-mög-vecka =( Blääääää, usch o fyyyyyyyy!

Fast, nu ska vi inte vara bara neggo… Nej, det har ju funnits ljusglimtar oxå! Toppar veckan gör lätt onsdagsmys hemma på min soffan sen PW med Shirizen & Linda, tätt därefter kommer känslan av en baota sten som föll från hjärtat när ordern från England blev nyregistrerad, betald o kort därpå redan/förhoppningsvis påväg till Schweden! Vilken service o engagemang för kunderna! Toppbetyg!

   Hmm, fast när jag nu tänker efter så va ju faktiskt TwilightTisdagen med Töserna oxå sjukt myspys o helgen ser också ut att  bli bra! Så nja, det kanske bara är så att det är onsdag(jobbedag) o heeela torsdagen som ska räknas till skit-piss-o-mög-veckan, o då, ja då är det ju inte så mkt att gnälla över =P Lyckades ju dessutom sova bort det mesta av migränen igår! Så.....

   MMMM, nej ja, jag tror jag ångrar mig! Det här har varit en ganska bra vecka, trots allt… =)

Kan ju inte låta några dumheter få förstöra allt det andra mkt braigare!!! Kanske bara det att veckans största besvikelse inte är/blir så lätt att komma över, man jag tänker envist fortsätta att försöka! För jag antar att situationer som den är en del av livet, och att man faktiskt aldrig kan lär sig… iaf inte fullt ut! Jag borstar hur som helst av gruset, reser mig upp o traskar på! Catch me if You can!


Veckan sorligaste är iaf att Shira är kass… Framknäet vägrar ge med sig =( Hon är fortfarande lika svullen men ohalt(!), inte varm o inte febrig… Klurigt vad som kan vara fel, men har hon inte bättrat på sig tills på måndag ringer jag Favvo Björn, lastar min Finaste o åker för en kontroll! För så här kan vi iNTE ha det =S

   Galet frustrerande att inte kunna rida… VILL ju trimma o träna på allt som Mollis lärde oss! Menmen, jag har ingen iofs brådska, huvudsaken är att min hjärta blir bra igen! Men OJ som jag längtar efter dressyrtrimm, har ju precis fått in rätta knycken juhe ;) Men, den som väntar på ngt gott…. O jag väntar ju på ngt MEGA BAOTA GOTT!


Låt hela världen rasa.. bara jag får ha kvar dig vid min sida!

 



   Imorgon är det sovmorgon, den FÖRSTA i huset btw! Som jag längtat!

Sen ska det hämtas hem Julegran (från härligaste Erik Bengtsson) som senare ska pyntas o hitta sin plats i dockhuset, mina nya handtag till köket har anlänt så de ska jag försöka få på plats under lördagen också! Sen blir det förhoppningsvis Bio på lördagkväll!

   Söndagen ska spenderas i köket tänkte jag! Har stora planer för att julstöka ordentligt i år, har massa med mumsiga recept som jag vill testa på! Men först ytterliggare en välförtjänad sovmorgon o slappeförmiddag på soffan! Stallmöte på kvällen o sen vet jag precis hur jag vill avsluta veckan, helgen o söndagen… men det får förbli en hemlis =P

   Shira ska får vila eller max komma ut på en skrittur i helgen, lite beroende på hur knät utvecklas, eller förhoppningsvis bortvecklas =)


Ynka 2 jobbedagar kvar innan mitt jullov drar igång! Ska bli sååå härligt! Hoppas verkligen att jag får tid o möjlighet förverkliga mina badrumsförvandling innan det är dags att återgå till gruvan ;)

Fast det lutar åt att jag eventuellt får invänta lite bättre klirr-i-kassan innan ”renoveringen” påbörjas, roligast om man kan få klart allt på en o samma gång! Hatar att ha saker o ting halvklart, inte alls min grej det där….Ingen större panik egentligen ju, det duger bra som det är!


Nu...fredagsmys!

This Year

I'll give it to someone special!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madibasshiraz - 29 januari 2019 23:18


Swisch *ljudet av 9 dagar som passerar*Jobb, rörelse, mysighelg med N, vardag, snökaos, inställd premiär och sjukdom. Kort uppdatering sen sist!Shira gick 3 pass förr veckan, varav 1 uppsuttet. Godkänt betyg för en tokig vecka. Önskar att det fanns m...

Av madibasshiraz - 20 januari 2019 19:56


Söndag. I did it! Planen höll, o nu är min rumpa placerad i soffan. Maten i ugnen o N väljer söndagsförmiddagen! Så miljoner mkt bättre känsla i kroppen idag! Caroline vs dumma tankar 1-0! Kalaset igår va så mysigt! Tack! OH yes! Nu växlar vi u...

Av madibasshiraz - 19 januari 2019 15:14

Faaaaaaan! Jobbet var krångligt, tredje gången jag kör lön varav andra helt solo. Massa nytt inom julledigt o massa tjafs. Blääää. Men det som är mest Blääää är att det egentligen inte alls är Blääää. Egentligen är det tjohooo! Jag tycker det är SV...

Av madibasshiraz - 19 januari 2019 06:17


Lördag. 06.08. Strax påväg till jobbet. Mmm, så är det. Så kommer det vara en tid framöver. Men så får det va. Allt har sin tid. Sina perioder. Livet. Shira va hos tandläkaren i torsdags. Allt såg fint ut! Skönt! Däremot har hon börjat gnaga på ...

Av madibasshiraz - 16 januari 2019 21:56


Idag har jag vatt i tränat! Japp, you heard me! Hittat ett lagomt ställe för mig att träna på. Onsdagar 18.00, core-pass var fjärde Yoga. Japp, det här har jag lovat mig. Måstemåste hålla detta! Jobbet är kul. Svinkul! Har ett stort projekt på G s...

Presentation


Caroline [hjärta] Shira

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards