Direktlänk till inlägg 10 december 2011

Människor med för mkt fritid

Av madibasshiraz - 10 december 2011 10:06


"If you're talking behind my back you're in a good position to kiss my ass!" 


*suck* För ett par år sedan hade jag blivit ordentligt ledsen, gått hem för att böla ett lååång stund o låtit världen rasa... Men nix, inte nu! Snacka bäst f-n ni vill, kommentera, tyck, tänk o ha era åsikter om hur det enligt er "egentligen" ska vara o vad ni anser vara bäst, det är upp till er o det är ni helt berättigade till!!!

I Couldn't care less!

   Det som jag däremot inte tål o som får mig att bli sådär heligt förbannad är när det ska gås bakom ryggar, mötas av falska leede o "förhoppningar". Skitsnack, tyckeri o läggandes i bakom ryggar, nej tack...

SJUNG UT IST FÖR HELVETE! 



What are words

if You realy don't mean them?

 
 
Ingen bild

anki

10 december 2011 18:15

Håller med dig ! Vore trevligt om folk kunde säga vad de tycker direkt till en istället för till alla andra. Hade själv en h-lvetes dag på jobbet i fredags när många osanningar kom fram. Tänk att folk har så mycket tid att engagera sig i andra, själv har jag knappt tid för mig själv. Skönt att man hade bilresan hem från kontoret i Malmö för sig själv så man kunde ge efter för känslorna.... Många kramar och stå på dig //Anki

madibasshiraz

12 december 2011 08:34

... ibland blir man bara så där väldans trött på männsiskor! Som du säger, hur har de all tid!? De får gärna ge mig lite av deras extra tid, så ska jag nog spendera den på mkt bättre sätt än o snacka strunt o fara med osanningar =) Tack för supporten o många kramar tillbaka till dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av madibasshiraz - 29 januari 2019 23:18


Swisch *ljudet av 9 dagar som passerar*Jobb, rörelse, mysighelg med N, vardag, snökaos, inställd premiär och sjukdom. Kort uppdatering sen sist!Shira gick 3 pass förr veckan, varav 1 uppsuttet. Godkänt betyg för en tokig vecka. Önskar att det fanns m...

Av madibasshiraz - 20 januari 2019 19:56


Söndag. I did it! Planen höll, o nu är min rumpa placerad i soffan. Maten i ugnen o N väljer söndagsförmiddagen! Så miljoner mkt bättre känsla i kroppen idag! Caroline vs dumma tankar 1-0! Kalaset igår va så mysigt! Tack! OH yes! Nu växlar vi u...

Av madibasshiraz - 19 januari 2019 15:14

Faaaaaaan! Jobbet var krångligt, tredje gången jag kör lön varav andra helt solo. Massa nytt inom julledigt o massa tjafs. Blääää. Men det som är mest Blääää är att det egentligen inte alls är Blääää. Egentligen är det tjohooo! Jag tycker det är SV...

Av madibasshiraz - 19 januari 2019 06:17


Lördag. 06.08. Strax påväg till jobbet. Mmm, så är det. Så kommer det vara en tid framöver. Men så får det va. Allt har sin tid. Sina perioder. Livet. Shira va hos tandläkaren i torsdags. Allt såg fint ut! Skönt! Däremot har hon börjat gnaga på ...

Av madibasshiraz - 16 januari 2019 21:56


Idag har jag vatt i tränat! Japp, you heard me! Hittat ett lagomt ställe för mig att träna på. Onsdagar 18.00, core-pass var fjärde Yoga. Japp, det här har jag lovat mig. Måstemåste hålla detta! Jobbet är kul. Svinkul! Har ett stort projekt på G s...

Ovido - Quiz & Flashcards